уторак, 26. јануар 2016.

Online poslovi se svrstavaju u 3 mogućnosti

Dragi posetioci,

Dobrodošli na moj blogger.
Nakon što ste pregledali postove, dozvolite mi da napišem par redaka o poslovima na internetu, a pre svega da se predstavim.
 Moje ime je Magdolna Janković i ja želim da znate tko sam i čime se bavim.

Moja primarna delatnost na internetu je SFI, Strong Future International.
Ja sam  saradnik ove kompanije od 2012. godine, i doživela sam veliki uspeh s SFI.
Zašto?
Prvo, zato što je SFI pravi posao.
Online postoje brojne mogućnosti. Sve mogućnosti spadaju u  3 kategorije. One su:

1. Muljaža .... Moramo naučiti prepoznati i ostati daleko od prevare. Možete biti sigurni da je sve što vam nudi novac za ništa, samo  da se registrujete, jeste muljaža. Novac za  isplatu registrovanim članovima mora biti proizveden prihod stečen kroz dobit kompanije. Nema prihoda, nema zarade, nema plate.

2. Šema .... Ovo je mesto gde imamo neki oblik "šeme" koja obećava da će proizvoditi prihod za vas. Često postoje mnogi u sistemu koji nikada neće videti novac. I, to je legitiman program, ali nije  legitiman posao. Na primer, ako ste se prijavili za XX dolara vi ćete dobiti 50 besplatnih e-knjiga za mesec dana.  Vi ćete dobiti 50% provizije za sve nove osobe koje se registruju preko vas.
 Što nije u redu s tim?
Prvo, knjige nisu besplatne, jer ste platili XX dolara za njih. Drugo nikada nećete čitati te knjige. Ko ima vremena za čitanje 50 knjige za 30 dana? Niste se prijavili da čitate knjige, već da zaradite novac.
Šema nema prizvod,tako ni  priliku da zaradite novac. Šeme mogu raditi  kratko vreme. Ovde mogu zaraditi oni koji su prvi u programu. Ali oni nikada neće proizvesti dugoročne zarade i oni nikada neće  dobiti većinu članova.

I broj 3:
Posao .... Posao gde se donosi vrednost na tržište. Tu se daje vrednost u zamenu za plaćanje. Ta vrednost može biti proizvod koji se prodaje. To može biti produkt drugog dobavljača, na kojoj dobivate proviziju. To može biti znanje ili veštine koje posedujete. Što god da je, ima pravu vrednost za one na tržištu. Oni su spremni da vam daju novac u zamenu za vaš proizvod.
SFI je posao s pravim proizvodom, stvarnim dobavljačima i stvarne mogućnosti. Rezultat je , pravi novac.

Radeći zajedno, dobijamo Zajedno,

Magdolna Janković

Нема коментара:

Постави коментар